Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití naučné stezky "Okolím Kácova" ve výuce na druhém stupni základní školy
PTÁČNÍKOVÁ, Květoslava
Diplomová práce se v teoretické části zabývá naučnými stezkami v různých tématech. Autorka nastiňuje historii turistických a naučných stezek, zabývá se informačními tabulemi, významem, tématikou, značením, vybavením, budováním a údržbou naučných stezek. Dále se autorka zaměřila na výuku v terénu. Zde zmiňuje přínosy a nevýhody výuky v krajině, obecné informace pro žáky i pedagogy. Cílem praktické části bylo vypracovat metodickou příručku pro učitele a soubor pracovních listů pro žáky druhého stupně základní školy, které jsou využitelné při výuce v terénu v rámci naučné stezky "Okolím Kácova" v hodinách přírodopisu a zeměpisu.
Verification of the Possibility of Using Geographical Information Systems to Identify New Educational Trails in the Czech border – Jeseniky region
Palenčar, Ondrej
The area of Jeseníky has a rich history, but its continuity was disrupted during the 20th century. Traces of „landscape memory“ can be found in the form of small sacral architecture, historical paths, trees and border stones. This paper verifies the possibility of using GIS to track it, and transform fragments of urbanised countryside into new educational and sports trails. The aim is to provide a better understanding of the fragile relationship between landscape and urban areas in the region and its history.
Popis turistických cest v Novohradských horách a jejich podhůří (turistické cesty pěší, cyklistické, lyžařské a vodácké)
LIŠKOVÁ, Kateřina
Tato diplomová práce popisuje pěší, cyklistické, lyžařské a vodní turistické trasy a naučné stezky v Novohradských horách, jejich podhůří a části Třeboňské pánve {--} na území vytyčeném turistickou mapou {\clqq}Novohradské hory``, z edice Klubu českých turistů, v měřítku 1:50 000. Jednotlivé trasy jsou popsány v textu a v přehledných tabulkách, díky kterým lze snadno vyčíst charakter daných turistických tras. Metodika práce, která byla převzata od D. Bobrové (2002) a popis jednotlivých turistických tras tvoří podstatnou část diplomové práce. Úvodní kapitoly charakterizují řešené území z fyzickogeografického a sociálněgeografického hlediska, přílohu tvoří obsáhlý slovník místopisných pojmů, který zpracovala D. Bobrová (2002) a grafická část, tvořená fotografiemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.